• Contacteer De Kaft
  • 09 329 31 10
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)
  • WinkelmandWinkelmand: 0
Boekhandel De Kaft > klantendienst > Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie

Ik geef om boeken en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd wordt tijdens transport of ik een misdruk niet heb opgemerkt. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor terugbetaling of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.