Klantendienst


Betaalmethodes

Online: Bancontact, kredietkaarten, Apple Pay, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, bankoverschrijving, iDEAL, Sodexo Cadeau Pass, Sodexo Eco Pass, Monizze Cadeau, Monizze Eco.

In de winkel: Cash, kredietkaarten, Maestro, cadeaubon De Kaft, cadeaubon Gent, papieren ecocheques Sodexo, papieren ecocheques Edenred

Verzending en bezorging

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 6 voor leveringen in België
€ 8 voor leveringen in Nederland

Bestellingen worden na ontvangst van de betaling zo snem mogelijk verzonden met Bpost. Van zondra het pakket verzonden wordt ontvang je via e-mail een link naar Track & trace.

Retourneren

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits de bestelling reeds in goede orde retour ontvangen is. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kan je contact opnemen met De Kaft via .(JavaScript must be enabled to view this email address).

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met .(JavaScript must be enabled to view this email address). Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Garantie en klachten

Ik geef om boeken en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd wordt tijdens transport of ik een misdruk of beschadiging niet heb opgemerkt. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor terugbetaling of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address)."} of telefonisch contact op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.