• Contacteer De Kaft
  • 09 329 31 10
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)
  • WinkelmandWinkelmand: 0
Boekhandel De Kaft > Gezondheid en psychologie > Zelfontplooiing > Hoe red ik mijn eigen leven?

Hoe red ik mijn eigen leven?

15 lessen over hoop uit onverwachte hoek

Michael Gates Gill

Hoe red ik mijn eigen leven? - Michael Gates Gill
Hoe red ik mijn eigen leven? achterflap
Dit boek is niet meer op voorraad

Flaptekst

Na het verlies van zijn topbaan, huwelijk en gezondheid werd Michael Gates Gill gelukkig door koffie te gaan schenken bij Starbucks. Hij schreef er een bestseller over. Talloze lezers vroegen hem daarna hoe zij zelf met tegenslagen kunnen leren omgaan. Hoe red ik mijn eigen leven? is Gills antwoord.

De beroemde Starbucks-medewerker leert ons in vijftien lessen dat het ware geluk niet van het lot afhangt, maar van ons vermogen open te staan voor onverwachte mogelijkheden. Voor elk advies put hij uit dagelijkse ontmoetingen. Gill wordt wijzer van een vrouwelijke psychiater naast wie hij in het vliegtuig belandt, maar ook van de jonge vrouw die hem een sollicitatieformulier liet invullen, toen hij – bankroet – bij Starbucks een kopje koffie ging drinken.

Michael Gates Gill (1940) was creative director bij het grote Amerikaanse reclamebureau JWT. Hij woont in New York, op loopafstand van de Starbucks-koffieshop waar hij nog altijd werkt. Van zijn internationale bestseller Hoe Starbucks mijn redding werd zijn in Nederland meer dan 15.000 exemplaren verkocht.

Specificaties

ISBN9789025960964
TaalNederlands
VertalerMarjolijn Stoltenkamp
Aantal pagina's191
Afmetingen212 x 134 x 20 mm
UitgeverijTen Have
Publicatiedatum19-08-2010

Onderwerpen

zelfontwikkeling

Klanten vertellen

"Zo professioneel!"
Natacha P. uit Sint-Niklaas, België (25/6/2016)

"Bedankt voor de vlotte, verzorgde levering van de bestelde boeken en de fijne, persoonlijke noot op de bladwijzer."
Cathérine P uit Sint-Truiden, België (1/5/2017)

"Mijn laatste bestelling heb ik vorige week in prima staat ontvangen, waarvoor mijn hartelijke dank."
Henk M. uit Hedel, Nederland (28/1/2016)