Met meer dan 500 miljoen gebruikers is Facebook een van de snelst groeiende bedrijven ter wereld. Maar hoe is het een negentienjarige Harvard-student in s hemelsnaam gelukt niet alleen internet, maar ook onze manier van communiceren te veranderen? In Het Facebook Effect vertelt David Kirkpatrick op meeslepende wijze over de oprichting, de successen en de toekomstvisie van dit opmerkelijke bedrijf en zijn intrigerende oprichter, Mark Zuckerberg. Kirkpatrick kreeg hiervoor van alle directieleden toegang tot hun herinneringen en het immense Facebook-archief
‘Dit vlot geschreven boek schetst een boeiend portret van de jongensjaren van Facebook… Een openbaring!’ - Jimmy Wales, oprichter van Wikipedia
‘Zorgvuldig verslag van een van de belangrijkste bedrijven ter wereld.’ - Financial Times
‘Geeft de lezer een gedetailleerd inzicht in Facebook en schetst een fascinerend beeld van de onderlinge vriendschappen binnen het bedrijf.’ - The New York Times
‘Zet het onderwerp niet op een voetstuk, maar verheldert het standpunt van Facebook en geeft een verrassend inkijkje in Mark Zuckerbergs hoofd.’ - The Wall Street Journal
ISBN | 9789022559543 |
Taal | Nederlands |
Originele taal | Engels |
Originele titel | The Facebook effect |
Aantal pagina's | 399 |
Afmetingen | 220 x 140 x 30 mm |
Uitgeverij | Boekerij |
Publicatiedatum | 12-07-2011 |
"Bedankt voor de goede service, het boek is al toegekomen."
Jan P. uit Heist-op-den-Berg, België (29/10/2016)
"Ik zag net je Facebookpagina en kwam zo op je website terecht. Wat een mooi verhaal! Ik bewonder je en hoop eens in je woonkamer-boekenwinkel terecht te komen. Woon zelf in Brussel en ik denk niet dat we hier zoiets hebben. Veel plezier nog met de winkel en de klanten!"
Gaby K. uit Brussel, België (5/3/2017)
"Dank voor de snelle levering, is al binnen. Boek blijkt nieuw, ben heel tevreden."
Ad P. uit Ruurlo, Nederland (27/8/2016)