Internet is uitdagend en boeiend, het maakt betere informatievoorziening en nieuwe communicatie mogelijk. Maar hoe ontwikkel je nu een effectieve website? Een website die aansluit bij de doelgroep, waarvoor heldere doelen zijn geformuleerd en waar bezoekers vinden wat ze zoeken?
In het boek De Internet Methode wordt de opzet en evaluatie van een internetproject systematisch besproken. Stap voor stap wordt het proces van vooronderzoek, ontwikkeling en evaluatie van een website uitgelegd aan de hand van de Mediator Methode. Deze methode is door de auteurs in hun Nederlandse bedrijfspraktijk ontwikkeld en heeft zijn waarde al bewezen. De auteurs werken vanuit communicatieve en onderwijskundige modellen en benadrukken in hun methodiek dat techniek en vormgeving altijd in dienst staan van de gebruiker. Een website is een middel, geen doel op zichzelf. Het boek bevat verder veel praktijkvoorbeelden, do’s and dont’s en een brede analyse van de ontwikkeling op internet. Het is een zeer bruikbare handleiding voor projectmanagers en internetontwikkelaars.
Reeks | Business Contact |
ISBN | 9789025414986 |
Taal | Nederlands |
Aantal pagina's | 203 |
Afmetingen | 230 x 149 x 19 mm |
Uitgeverij | Business Contact |
Publicatiedatum | 01-01-2000 |
"Bedankt voor de vlotte, verzorgde levering van de bestelde boeken en de fijne, persoonlijke noot op de bladwijzer."
Cathérine P uit Sint-Truiden, België (1/5/2017)
"Boeken aangekomen, alles perfect in orde! Dank!"
Philippe D. uit Heusden, België (12/9/2016)
"Bedankt voor de ontvangst vandaag. Ik ben heel erg tevreden over mijn 'buit'. Ik kom zeker eind van de week nog eens langs."
Dries B. uit Gent, België (5/3/2017)