Managers moeten tegenwoordig letterlijk van alle markten thuis zijn. De voortschrijdende internationalisering van het handelsverkeer stelt aan hen steeds hogere eisen. De manager van morgen is de internationale manager.
In dit boek laten Kevin Barham, verbonden aan de Ashridge Management Research Group, en bedrijfskundig journalist David Oates zien over welke eigenschappen en vaardigheden de internationale manager moet beschikken en hoe deze kwaliteiten tot ontwikkeling kunnen worden gebracht.
Barham en Oates verwerkten in hun verhelderende boek de ervaringen van ca. vijftig Europese, Amerikaanse en Japanse bedrijven. Bij het schrijven werd dankbaar gebruik gemaakt van de expertise van Ashridge Management College, een van Europa’s toonaangevende opleidingsinstituten voor bedrijfskunde.
ISBN | 9789025402211 |
Taal | Nederlands |
Aantal pagina's | 208 |
Uitgeverij | Uitgeverij Atlas Contact b.v. |
Publicatiedatum | 01-01-2001 |
"Vandaag is het boek aangekomen. Ik wil u hartelijk bedanken voor de moeite en het lieve kaartje."
Olaf H. uit Voorhout, Nederland (30/1/2016)
"Beste Leen, Het boek werd me zopas geleverd ! Bedankt voor de uitstekende service en de wel zeer snelle verzending !"
Michel G. uit Belcastel et Buc, Frankrijk (27/6/2016)
"De eerste boeken die binnenkwamen heb ik besteld bij dekaft.be, hier zijn boeken die tweedehands zijn, maar in principe zo goed als nieuw zijn. Daardoor heb je gewoon nog mooie boeken voor een goedkoop prijsje! [...] Ik heb veel mensen gezien die zo hun twijfels hadden over dekaft.be of welke andere tweedehands boekenwinkel ook, ik wil de twijfels rondom dekaft.be uit de wereld helpen. Wat ik binnenkreeg waren gewoon splinternieuwe boeken, ze worden dus wel zorgvuldig uitgezocht. Nog een leuk puntje was dat ik er boekenleggers bij kreeg[...]. Ik raad jullie aan om snel eens een kijkje te nemen op www.dekaft.be!"
Henriet v. W. uit Buitenpost, Nederland (29/6/2016)