• Contacteer De Kaft
  • 09 329 31 10
  • .(JavaScript must be enabled to view this email address)
  • WinkelmandWinkelmand: 0
Boekhandel De Kaft > Economie en management > Bedrijven > Apple

Apple

Blauwdruk van het succesvolste en geheimzinnigste bedrijf ter wereld

Adam Lashinsky

Apple - Adam Lashinsky
Apple achterflap
Goodreads waardering - 4 beoordelingen
3.80
  • Bindwijze: Paperback
  • Conditie: ongelezen, nieuwstaat
€9,00
Slechts 1 exemplaar op voorraad
1-8 dagen levertermijn
Verzendkost België en Nederland: € 5
Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 20
Ophalen in Gent: dinsdag tot zaterdag, 10.30 tot 18 uur

Flaptekst

Onthullende blik achter de schermen van het mysterieuze bedrijf

Als het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is dit boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om een kijkje te nemen bij dit geheimzinnige bedrijf. Het boek onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor hebben gezorgd dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elk product wisten te creëren.
Dit boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het ‘post-Jobs-tijdperk’ plaatsvindt. Lashinsky introduceert begrippen als ´DRI´ (Directly Responsible Individual: Apples methode om aan elke taak een direct verantwoordelijke medewerker toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze ‘Top 100-bijeenkomsten’ (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).

Adam Lashinsky is een van de meest ervaren redacteuren van het magazine Fortune. Hij kent Apple als geen ander; al in 2008 plaatste Fortune een coverstory van Lashinsky waarin hij onthulde dat Tim Cook, toen nog een grote onbekende, werd klaar gestoomd om op termijn Steve Jobs op te volgen als CEO.

Wat zegt de pers?

‘Adam Lashinsky, een van Amerika´s beste en ijverigste journalisten, biedt hier een fascinerende inkijk bij Apple tijdens de overgang naar het post-Jobs-tijdperk. Dit boek staat vol met kleurrijke verslagen en slimme analyses die niet alleen lessen bevatten over Apple, maar over creatief leiderschap in het algemeen.’ - Walter Isaacson, auteur van Steve Jobs, de biografie

‘Waar de biografie die Walter Isaacson onlangs over Jobs schreef vooral het beeld toont zoals Apple dat het liefst ziet, stookt Lashinsky graag in de organisatie.’ - Het Parool

‘Verplichte kost.’ - Management Team

Specificaties

ISBN9789000309009
TaalNederlands
VertalerMarjo Frings Latour
Aantal pagina's240
Afmetingen216 x 141 x 23 mm
UitgeverijSpectrum
Publicatiedatum17-02-2012

Onderwerpen

bedrijfskunde

Klanten vertellen

"Vandaag het boek ontvangen, dank daarvoor. Het is voor mij speciaal omdat Ingnace Vervaet mijn schoonvader was en nu mijn dochter, zijn kleinkind, door het lezen van het boek een beter beeld kan krijgen van opa want daar weet zij helaas niet veel meer van te herinneren."
Marijke E. uit Den Haag, Nederland (19/4/2017)

"Mijn laatste bestelling heb ik vorige week in prima staat ontvangen, waarvoor mijn hartelijke dank."
Henk M. uit Hedel, Nederland (28/1/2016)

"Bedankt voor de vlotte, verzorgde levering van de bestelde boeken en de fijne, persoonlijke noot op de bladwijzer."
Cathérine P uit Sint-Truiden, België (1/5/2017)