De Kaft is met verlof tot 21 september 2020

Geniet nu van 20% korting op alle bestellingen vanaf 20 euro. De korting wordt verrekend in het winkelmandje.


Apple

Blauwdruk van het succesvolste en geheimzinnigste bedrijf ter wereld

Adam Lashinsky

Apple - Adam Lashinsky
Apple achterflap
Goodreads waardering - 5 beoordelingen
3.83
Dit boek is niet meer op voorraad

Flaptekst

Onthullende blik achter de schermen van het mysterieuze bedrijf

Als het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is dit boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om een kijkje te nemen bij dit geheimzinnige bedrijf. Het boek onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor hebben gezorgd dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elk product wisten te creëren.
Dit boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het ‘post-Jobs-tijdperk’ plaatsvindt. Lashinsky introduceert begrippen als ´DRI´ (Directly Responsible Individual: Apples methode om aan elke taak een direct verantwoordelijke medewerker toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze ‘Top 100-bijeenkomsten’ (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).

Adam Lashinsky is een van de meest ervaren redacteuren van het magazine Fortune. Hij kent Apple als geen ander; al in 2008 plaatste Fortune een coverstory van Lashinsky waarin hij onthulde dat Tim Cook, toen nog een grote onbekende, werd klaar gestoomd om op termijn Steve Jobs op te volgen als CEO.

Wat zegt de pers?

‘Adam Lashinsky, een van Amerika´s beste en ijverigste journalisten, biedt hier een fascinerende inkijk bij Apple tijdens de overgang naar het post-Jobs-tijdperk. Dit boek staat vol met kleurrijke verslagen en slimme analyses die niet alleen lessen bevatten over Apple, maar over creatief leiderschap in het algemeen.’ - Walter Isaacson, auteur van Steve Jobs, de biografie

‘Waar de biografie die Walter Isaacson onlangs over Jobs schreef vooral het beeld toont zoals Apple dat het liefst ziet, stookt Lashinsky graag in de organisatie.’ - Het Parool

‘Verplichte kost.’ - Management Team

Specificaties

ISBN9789000309009
TaalNederlands
VertalerMarjo Frings Latour
Aantal pagina's240
Afmetingen216 x 141 x 23 mm
UitgeverijSpectrum
Publicatiedatum17-02-2012

Onderwerpen

bedrijfskunde
  • Zoek een boek

Klanten vertellen

"Bedankt voor de vlotte, verzorgde levering van de bestelde boeken en de fijne, persoonlijke noot op de bladwijzer."
Cathérine P uit Sint-Truiden, België (1/5/2017)

"De eerste boeken die binnenkwamen heb ik besteld bij dekaft.be, hier zijn boeken die tweedehands zijn, maar in principe zo goed als nieuw zijn. Daardoor heb je gewoon nog mooie boeken voor een goedkoop prijsje! [...] Ik heb veel mensen gezien die zo hun twijfels hadden over dekaft.be of welke andere tweedehands boekenwinkel ook, ik wil de twijfels rondom dekaft.be uit de wereld helpen. Wat ik binnenkreeg waren gewoon splinternieuwe boeken, ze worden dus wel zorgvuldig uitgezocht. Nog een leuk puntje was dat ik er boekenleggers bij kreeg[...]. Ik raad jullie aan om snel eens een kijkje te nemen op www.dekaft.be!"
Henriet v. W. uit Buitenpost, Nederland (29/6/2016)

"Mijn laatste bestelling heb ik vorige week in prima staat ontvangen, waarvoor mijn hartelijke dank."
Henk M. uit Hedel, Nederland (28/1/2016)